Podmínky a pravidla rezervačního systému

Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky. 

O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.

Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému s výjimkou speciálních akcí. 

Podmínky registrace

Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.

Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.

Postup registrace

Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.

Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena.

Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 1-4 místa.

V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky nebo emailem.

Postup rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte aktivitu (např. SoluSauna a pak si v kalendáři vyberte čas, kdy chcete přijít do sauny, o jaký typ máte zájem a jakou formou zaplatíte. Pokud je již termín otevřen a někdo přihlášen, můžete se přidat až do naplnění kapacity 4 osob)
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
  • v případě, že si nevíte rady s rezervací, zavolejte a pomůžeme vám rezervaci provést 
  • pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem. 

Podmínky zrušení rezervace a penalizace

Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (může vrátit část kreditu / vstupu, dle nastavení systému). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)

Postup zrušení rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
  • ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.

Podmínky náhradníka

Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 3 hodiny před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta. 

Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě před časovým limitem 6 hodin, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a je vám automaticky stržen kredit či vstup.

Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu

Kredit se dobíjí na recepci nebo převodem na účet. Minimální částka pro dobití kreditu je 500,- Kč. V případě dobití kreditu 1000 - 1999 Kč získá uživatel slevu 5% na zvolené aktvity, v případě dobití částky 2000 Kč a vyšší je sleva 10%.

Platnost kreditu od dobití jsou 3 měsíce. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 500,- Kč.

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)